Vanlig fråga

För att spåra ditt paket, använd länken som finns i mejlet från PostNord/DPD. Där bör du kunna se den aktuella platsen för ditt paket. Om du inte ser någon information, kontakta kundtjänstice för hjälp.

Spårad leverans är ett billigare alternativ till normal leverans, men paketets vikt får inte överstiga 2 kg. Spårad leverans levereras direkt hem till dig.

Leveransservenice kommer att kontakta dig med ytterligare information om var du kan hämta paketet. Om de inte kontaktar dig måste du kontakta dem direkt.

Spårad leverans är ett billigare alternativ till normal leverans, men endast för paket som väger upp till 2 kg. Alla leveranserices visas när du läggerace din beställning.

Om du inte hittar din orderbekräftelse kan den ha hamnat i din e-posts skräppostmapp. Vänligen kolla där.

Leveranstiden är vanligtvis 3-5 arbetsdagar, men den kan vara längre beroende på var du beställt ifrån. Det kan bli förseningar i vissa fall.

Vi skickar endast paket måndag till fredag ​​från 8:30 till 15:00. Beställningar made under helgen kommer att behandlas på måndagar.

Du kommer vanligtvis att bli kontaktad om ett exportdokument krävs. All nödvändig information kommer att tillhandahållas i e-postmeddelandet eller meddelandet från tullen eller tullen. I vissa fall kan vi skicka en invoice som du kan vidarebefordra till dem. Leveranstiden kan förlängas när detta händer.

Ibland kan det påskynda processen om du själv kontaktar din lokala post office . Vi har inte möjlighet att ta direktkontakt med alla olika länder.

Behöver fortfarande hjälp?

Om dina frågor inte besvaras ovan, tveka inte att kontakta oss, antingen på vårt livechattalternativ längst ner till höger eller via e-post på customerservice@europesnus.com