Vanlig fråga
För att spåra ditt paket, använd länken som finns i mejlet från PostNord/DPD. Där bör du kunna se den aktuella platsen för ditt paket. Om du inte ser någon information, kontakta kundtjänst
Spårad leverans är ett billigare alternativ till normal leverans, men paketets vikt får inte överstiga 2 kg. Spårad leverans levereras direkt hem till dig.
Leveransserven
Spårad leverans är ett billigare alternativ till normal leverans, men endast för paket som väger upp till 2 kg. Alla leveranser
Om du inte hittar din orderbekräftelse kan den ha hamnat i din e-posts skräppostmapp. Vänligen kolla där.
Leveranstiden är vanligtvis 3-5 arbetsdagar, men den kan vara längre beroende på var du beställt ifrån. Det kan bli förseningar i vissa fall.
Vi skickar endast paket måndag till fredag från 8:30 till 15:00. Beställningar
Du kommer vanligtvis att bli kontaktad om ett exportdokument krävs. All nödvändig information kommer att tillhandahållas i e-postmeddelandet eller meddelandet från tullen eller tullen. I vissa fall kan vi skicka en invo
Ibland kan det påskynda processen om du själv kontaktar din lokala post off
Behöver fortfarande hjälp?
Om dina frågor inte besvaras ovan, tveka inte att kontakta oss, antingen på vårt livechattalternativ längst ner till höger eller via e-post på customerservice@europesnus.com